כשהטבע והאומנות נפגשים

מזרקות קטנות ובינוניות לבית ולמשרד indoor

מזרקות קטנות ובינוניות לבית ולמשרד indoor

מבצע מיוחד מתנה בשווי 50 שקל על כול קניית מזרקת מים בסטודיו. לבחירה : זוג פמוטים/ פיסלון זוגיות/מנדלה לתלייה על הקיר. אז לא רק שהמזרקות מים שלנו הכי מקוריות והכי זולות במחיר יש גם מתנה. שימו לב מזרקות מים הם מוצר מורכב שלא קונים מתמונה חייבים להגיע לראות בעיניים איך הצליל שלה איך נראית באמת במציאות.  

מזרקות קטנות לבית  במידות מקוטר 25 עד 40 ס"מ  (פרט לחריגים 50-60 ס"מ) מזרקות המים  נעשות בעבודת יד ייחודית לכן חלק גדול מהמזרקות הם  one piece  משמע אחת ויחידה ובדרך כלל לא ניתן להכינה שוב. כך שאתם מקבלים עבודת יד ייחודית שרק אתם זוכים בה.  כל חודש עולים מזרקות מים ייחודיות חדשות . אזהרה! שימו לב קערה קטנה מקוטר 30 ס"מ אסורה במיוחד עם מלאה כולה באבנים/חלוקים/קריסטלים עד למעלה זו מלכודת מוות למשאבה.  אצלנו המחירים הזולים ביותר בארץ עובדה. מעל 20 שנות ניסיון.

מזרקות קריסטלים במחיר מפתיע
מבצע!
מזרקות
מבצע!
גן חול זן
מבצע!
200.00
מבצע!
מבצע!
מבצע!

מזרקות מים לבית או למשרד שלכם

 יש בקטלוג באתר מעל 70 סוגי מזרקות לבית ולמשרד שנעשו בסדנה שלנו והם עומדים לבחירתכם. כולם מזרקות עבודת יד מאומנים ישראלים .כולם מחומרים טבעיים וצמחיה טבעית.
אתם מוזמנים למתחם האומנים באזור זיכרון יעקוב בתאום טלפוני ולבחור מהמגוון הרב העומד לרשותכם. תוכלו גם לבחור מהקיים בתמונות או להתקשר ואנו נשלח את המזרקה אליכם בהקדם.

יש לנו הרבה ניסיון בבניית מזרקות מים לבית, קטנות ובינוניות

להכנת מזרקות קטנות ביתיות נדרש ניסיון והבנה רבה. אנו העסק הותיק ביותר בארץ בתחום המזרקות! מזרקות המים שלנו פזורות בכל רחבי הארץ ולכל מזרקה יחודיות משלה. כל חלק וכל חומר נבחרו בקפידה ואנו נמצאים במעקב בכדי לוודא שמה שתקבלו יהיה ברמה הגבוהה ביותר.

מזרקות מים עושות טוב על הלב ושלווה בנשמה

ידוע שלצליל המים סגולות ריפוי, הצליל האהוב של פכפוך המים משרה שלווה ומרפה את הגוף והנפש. מזרקות מים בבית או בגינה שלכם ינטרלו מעט את רעשי הרקע של הרחוב ויצרו מרחב חדש המאפשר רוגע. מרחב שלוקח אותנו לטבע הפתוח והנעים. מרחב כזה שיאפשר להסיר את תלאות היום.

מה חשוב לזכור כשקונים מזרקה לבית

אחד הדברים שאנשים לא לוקחים בחשבון בתחזוקת מפל מים ביתי קטן זה את התחזוקה הפשוטה הנדרשת  למילוי המים בעקבות מים שמתאדים  באופן טבעי והתוצאה משתעבדים למילוי המים או בסופו של דבר שוכחים למלא מים והמשאבה נשרפת. על מנת להתמודד עם כך שמילוי המים יעשה אחת ל4-5 ימים ולא כל יום-יומיים שזאת הבעיה הגדולה. יש לשים לב למבנה קערת המים וגודל קיבול המים. בנוסף גם עדיין קימת הבעיה השניה בנושא והיא שכיחה מאוד במי שלא מבין ומוכר לכם מזרקות מים ביתיות, התוכן בתוך מפל  המים לבית, מילוי רב מידי של אבנים … ולפעמים כל הקערה עד למעלה באבנים, לא משאיר כמעט מקום לתכולת מים בתוך המזרקה הקטנה. 

יש לנו מלא מזרקות לבית וכל אחת צליל שונה

נקודה נוספת היא צליל המים. ישנם צלילי מים חזקים יותר ישנם צלילי מים נעימים יותר לאוזן ומרגיעים יותר . אנחנו מכינים מזרקות מים לבית רק בצלילים מותאמים ועוד מאפשרים לכם להגיע אלינו ולכוון ולהתאים אף יותר את צליל המים אישית לטעמכם.

למה כדאי לקנות מזרקות תוצרת ישראל מעבודת יד

 

איכות העבודה של אומנים ישראלים ביחד עם ידע וניסיון מבדלים את המזרקות הקטנות לבית שלנו מול אלו המיובאים מסין, במזרקות ביתיות המיובאות מסין יש לרוב כמה " מחלות דומות" וכדי שתהיו מודעים לכך: 

  • מזרקות ביתיות קטנות מדי בכלי הקיבול של המים. שימו לב הרבה מהמזרקות מים המיובאות מכילות כלי קיבול קטן מידי מה שמתיר אותכם משועבדים למים. 
  • הרבה מהמזרקות הסיניות הקטנות משפריצות מים החוצה. בידקו את זה לפני שאתם קונים. 
  • איכות החומר: לרוב סוגי הפלסטיק שבהם משתמשות החברות הסיניות והגדולות ליצירת מזרקות לבית הם מאיכות נמוכה והתוצאה שהם נסדקים מהר והמים בורחים. 
  • צלילי המים במזרקות המיובאות חלשים או לא נעימים לאוזן. המזרקות מים לבית או מפלי המים לבית שאנו מכינים הם מחומרים איכותיים שלא נסדקים , שמים דגש על כמות המים שהקערה מכילה, שמים דגש שמים לא יתיזו החוצה מחוץ לקערת המים.

    אנו אחראים על כל חלק וחלק במזרקות המים שלנו. כל החומרים והחלקים של המזרקה נבחרו בקפידה מתיך נסיון של 20 שנה!  בניית מזרקות לבית היא מומחיות שלנו וגם אהבה גדולה. אנו מתאימים לכם מזרקת מים או מפל מים בביקור שלכם במקום לפי הקריטריונים שהכי מתאימים לכם.
    בחרו מתוך תצוגה רחבה של כ70 סוגים שונים של מזרקות ביתיות. תוכלו לבחור לפי ראות עינכים ולפי צליל המים שערב לאוזנכם.

רוצים לדעת עוד? מוזמנים לקרוא מאמר מומלץ שכתבנו "איך לקנות מזרקה לבית מבלי ליפול בפח

הואות כלליות לתחזוקה שוטפת של מזרקת מים ביתית

 

1. יש למלא קודם את הקערה במים ורק אחר כך לחבר לחשמל, למלא עד קו המסומן (עיטור הדגים), יש לזכור משאבת המזרקה ללא מים תישרף.

2.יש להוסיף כל כמה ימים מים נוספים, תדירות ההוספה תלויה בגודל הקערה, יש המוסיפים כל יום במזרקות הקטנות ביותר ויש המוסיפים פעמים בשבוע-בגדולות יותר. לשים לב גורמי אידוי כמו: מזגן/מאורר, חתול, חום של מנורה, צד שמש וכדומה.

3. מומלץ להוסיף מים ללא אבנית לשמירת ניקיון המזרקה והמשאבה, : מים מזוקקים, מי גשם, מי מזגן, ממטהר מים שמטהר גם אבנית, הרתחה וקרור ושכבה עליונה- פחות מומלץ .

4. לשמירת ניקיון: לא שמים מזרקה בשמש וליד חלון להרחיק לפחות מטר מהחלון ומומלץ אף יותר, כמו אקווריום יש לשאוף לאיזון, למצב אופטימלי של כמות האור ומים מבלי ליצור ירוקת .

5.כשיש צמחים הידרופונים במזרקה לדשן אחת לחודשיים בדשן הידרופוני לשורשים

6. ניתן לנתק מהחשמל בהתאם לצורך ולהפעילו מחדש, כשיוצאים מהבית לכמה ימים יש לנתק את המזרקה מהחשמל- כי לא היה מי שיוסיף מים והמשאבה תישרף, (במזרקה עם צמחית מים כמו במבוק למלא עד הסוף במים ולנתק מהחשמל)

מזרקות בינוניות למשרד ולבית
גלילה לראש העמוד