כשהטבע והאומנות נפגשים

מזרקות צמודות קיר – מפל מים ביתי

קיר מים לגינה

מחפשים מפל מים ביתי? זאת ההתמחות שלנו כבר שנים!

אומנות מפלי הרים מיצרת ובונה מזרקות מעל 15 שנה, לבית לגינה למשרד ולכל מקום שרק תרצו. מפלי מים ביתיים זאת האהבה הגדולה שלנו. כל מפל מים ביתי שאנחנו בונים אנו שמים את כל הלב.

אז מה זה מפל מים ביתי בעצם?

מפל מים ביתי הוא בעצם מזרקה שבמקום שהמים ישפריצו כלפי מעלה הן נוזלים כלפי מטה על שטח רחב באופן הרמוני.

המילה האחרונה היום בעיצוב פנים וחוץ כשמדברים על מזרקות הם מפלי מים צמודי קיר ,כל המפלים שלנו מיוצרים בעבודת יד אומנותית בכול גודל נדרש ובכול עיצוב טקסטורה. כל טקסטורה יוצרת מראה אחר של זרימת המים כתוצאה מהטקסטורה השונה.

סוגי מפלי המים המבוקשים ביותר

מזרקות מים ומפלי קיר ניתן להצמיד לתוך הקיר בקו הקיר בהתאמה לגודלו ולקבל מראה מושלם בקו נקי ונעים למראה ולאוזן. 
מראה המים היורדים ומושהים על גבי הטקסטורות השונות יוצרים גלי מים על הלוחות ואלו מעניקים מראה יפיפה ומהפנט ותחושה מתמדת של זרימה. 

אלו הם העיצובים הנדרשים יותר:

  • טקסטורת פסים יפנית 
  • טקסטורת שמים ועננים 
  • טקסטורת אבן צפחה שטוחה
  • בזלת פסים 
  • צפחה פסים

 

מפל מים מזכוכית

במפל מים העשוי זכוכית שקופה אנו משתמשים על מנת להעביר את האור המשתקף.
מפל קיר מים מזכוכית יכול לשמש כמחיצה שקופה למחצה, ניתן להפריד אתו בין חללים וחדרים, לחסום מעבר ועדין להשאיר מעבר של אור טבעי עם תמונה מדהימה של זרימת מים מרעננת על קיר מים מזכוכית.

מעבר לכך לא מומלץ לשים מזרקת קיר זכוכית צמודה לקיר, מאבדים את יופי השקיפות ואז כבר עדיף מהאפשרויות האחרות שהם הרבה יותר יפות מזכוכית.

לא סתם הם הכי אהובות

מזרקות מסוג מפל מים ביתי הן כיום אחד מסוגי המזרקות הפופולאריות ביותר. 

קירות מים מאפשרים לנו לקבל מצד אחד תמונה רחבה של מפל מים לאורך ולגובה שאנו רוצים (ובהתאם למקום שיש לנו), ומצד שני לחסוך במקום בשל היות מפל המים דק בעוביו, כ 8 -7 ס"מ בלבד, ולכן הוא אינו תופס מקום רב בבית או בגינה.

ניתן להצמיד את קיר המים לקיר קיים בבית או בגינה / מרפסת וכך לקבל דקורציה מיוחדת כתמונה או קיר של תבליט אומנותי. המראה שמתקבל הוא של מראה אבן המשלב בין מראה יפה ומרתק של מים הזורמים על זיזי האבן ובין צלילי מים נעימים לאוזן כמו בטבע. כמובן שמזרקת קיר מים משמיעה צליל השונה במקצת ממזרקת קיר עם תבליט במראה אבן אחר. יש מזרקות המשמיעות צלילים חזקים יותר של מים ויש חלשים יותר וכל אדם מתאים לעצמו לא רק את מראה קיר המים אלא גם את צליל המים הערב לאוזנו.

מפל מים בסלון שלכם

כיון שמזרקות מסוג קירות מים לא לוקחות מקום רב בבית, הן משמשות יותר ויותר כקיר דקורטיבי בסלון או בכניסה לבית. אנו כאומנים יוצרים גם קירות דקורטיביים ללא מים במראה אבן עם או בלי תאורה בתוך הקיר ועוד.

בעבר מזרקות קירות מים היו עשויות רק מזכוכית או ממראה או מגוף חלק אחר.
כיום אנשים מחפשים יותר מאשר רק התמונה שאנו מקבלים מקירות מים חלקים.
יותר ויותר מחליטים לחזור למראה הטבעי ולכן גם רבים בוחרים לבנות בסלון ביתם קיר מאבן (בריקים/לוחות במראה בטון ועוד) וכך גם יוצרים צליל מים שיותר קרוב לטבע.
מזרקות של קירות מים חלקים לא נותנות צליל מים הקרוב לטבע ולכן יותר ויותר אנשים בוחרים במזרקות קיר מסוג צפחה פסים צרה או מזרקות קיר מפסי בזלת צרה או מזרקות קיר מצפחה שטוחה, או מזרקות קיר מים מתבליט אומנותי.

מפל לפי בקשתך

דרישה נוספת שהלקוחות מעלים כיום הינה שהם רוצים משהו יותר אישי שיתאים להם. לכן אנו נעזרים באומנים ישראלים ממתחם האומנים בזכרון יעקוב ואומנים נוספים, אשר יוצרים מזרקות מסוג קירות מים שהם תבליטים אומנותיים לפי רצון וחיבור הלקוח.
לדוגמא: מזרקת קיר מים עם צדפים ואבן במרכז נעשתה בשיתוף הלקוח שאהב את הים והוא גם הביא את אבן הכורכר שבמפל המים. כמו כן, בחר את התבליט שאהב וביקש את השילוב בין פסי הבזלת לבין הצפחה השטוחה, בחר את הצבעים ואת אופן זרימת המים.

יש לנו את הניסיון הדרוש

להכנת מזרקות מסוג קירות מים נדרש ידע וניסיון רב. היכולת לשלוט במים בדרך כזו שהמים יפלו בפיזור שווה על כל לוח המפל מבלי ליצור שטחים מתים ללא מים, ולדעת ליצור מים היורדים בכמות שווה לאורך כל נקודה על המפל הם דברים שמשפיעים על התוצאה הסופית של מראה מפל המים. רק בעבודת יד אומנותית ניתן ליצור תבליט של קיר המים כך שהמים יזרמו בעוצמה שווה על כל אורך קיר המים כך מגיעים לשליטה שמים לא יתיזו מחוץ לבית/אגנית מזרקת קיר המים. 

לא כמו הסינים

איכות העבודה של אומנים ישראלים ביחד עם ידע וניסיון מבדלים את קירות המים מקירות מים המיובאים מסין, בעבר ניסינו כמו אחרים להוזיל ולהביא קירות מסין אך האיכות הייתה ירודה, או שמים התיזו החוצה או שלא ירדו בכמות מספקת והמראה היה חלש, או איכות החומרים גרמה לבלאי מהיר מדי.
לכן היום כל המזרקות מיוצרות בישראל בבקרת איכות והלקוח מוזמן לצפות ולבחון לפני שקונה אותם.

מחיר מפל מים ביתי

הרבה פעמים שואלים האם המחיר הוא לפי מטר? מי שמוכר לפי מטר משמע עוסק במוצר תעשייתי, אצלנו המחיר הוא לפי זמן ההשקעה במזרקת המים המבוקשת וכל מזרקת מים היא זמן עבודה אחר לכן אצלנו באתר מוצגים המחירים לכל מזרקת מים.

מזרקות גדולות לגינה או מזרקות בעיצוב אישי מצריכות כמובן זמן עבודה רב יותר ולכן יקרות יותר ממזרקות קטנות אך אין זה הכרח. 

מזרקות מים לגינה

הכל על מזרקות לגינה

כללים לבניית מזרקות בגינה לפני שאנו הולכים להתקין מזרקות בגינה אנו צריכים לחשוב ולהגדיר לעצמנו מה אנו רוצים לקבל ממזרקות בגינה. יש מזרקות שמתאימות יותר

קרא עוד »
גן זן דומם

"אלמנט המים" – בפנג שוואי ובקבלה

"אלמנט המים" – בפנג שוואי ובקבלה
החשוב מתוך חמשת האלמנטים בפנג שוואי מיצג את שיא אנרגית "היין": המים הם "ההיריון"
שם נוצרים הדברים משם מתחילים החיים (הקבלה לכך קימת גם בתורת "הקבלה"),

קרא עוד »
מזרקה לגינה מפרוסת אבן

איך בוחרים מזרקת מים?

בוא נתחיל בדמיון – אל איזה מזרקה הייתם חולמים? בשונה מקניית מזרקה מיובאת עבודה מולנו היא עבודה מול אמנים מנוסים, יש לנו את היכולת, הידע

קרא עוד »
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד