מזרקות מסוג קירות מים לפנים וחוץ

מבצע!
מבצע!

מחפשים מפל מים לגינה שלכם? אולי לתוך הבית או בכניסה למשרד, מאחורי הדלפק?

מזרקות מסוג קירות מים הן בעצם מפלי מים המתאימים לפנים ולחוץ. משמע שיכול להיות לכם מפל מים בגינה או במרפסת ואפילו בתוך הבית והוא אישי ולגמרי שלכם.

מפל מים לגינה הוא אחד מסוגי המזרקות הפופולריים ביותר!

מפל מים לגינה הוא בעצם קיר מים המאפשר לנו לקבל מצד אחד תמונה רחבה של מפל מים לאורך ולגובה שאנו רוצים (ובהתאם למקום שיש לנו ). מצד שני לחסוך במקום בשל היות מפל המים דק בעוביו כ 8  ס"מ בלבד ויושב באדנית מפל מים בעובי בין 35-40 ס"מ ולכן הוא אינו תופס מקום רב בבית או בגינה.
ניתן להצמיד את המפל מים לקיר קיים בבית או בגינה / מרפסת וכך לקבל דקורציה מיוחדת כתמונה או קיר של תבליט אומנותי. המראה שמתקבל הוא של מראה אבן המשלב בין מראה יפה ומרתק של מים הזורמים על זיזי האבן ובין צלילי מים נעימים לאוזן כמו מפל מים קטן בטבע.

מזרקות מפלי מים משמיעות צלילים נעימים. איזה צליל בדיוק? את זה אתם בוחרים

כמובן שכל מזרקת מפל מים משמיעה צליל השונה במקצת ממזרקת מפל מים אחרת המשתנה בעקבות סוג האבן. יש מזרקות המשמיעות צלילים חזקים יותר של מים ויש חלשים יותר וכל אדם מתאים לעצמו לא רק את מראה קיר המים אלה גם את צליל המים הערב לאוזנו.

פסל חי וזורם בסלון

כיון שמזרקות מסוג מפל מים לא לוקחות מקום רב בבית הן משמשות יותר ויותר כקיר דקורטיבי בסלון או בכניסה לבית. אנו כאומנים יוצרים גם קירות דקורטיביים ללא מים במראה אבן עם או בלי תאורה בתוך הקיר ועוד.
בעבר מזרקות מפלי מים היו עשויות רק מזכוכית או ממראה או מגוף חלק אחר. כיום אנשים מחפשים יותר מאשר רק התמונה הפשוטה והמשעממת שאנו מקבלים מקירות מים חלקים. יותר ויותר מחליטים לחזור למראה הטבעי ולכן גם רבים בוחרים לבנות בסלון ביתם קיר מאבן ( בריקים/לוחות במראה בטון ועוד) וכך גם יוצרים צליל מים שיותר קרוב לטבע . מזרקות של מפלי מים חלקים לא נותנות צליל מים הקרוב לטבע. לכן יותר ויותר פופולרי ליצור מזרקות קיר מסוג צפחה פסים צרה או מזרקות קיר מפסי בזלת צרה או מפלי מים מצפחה שטוחה, או מזרקות קיר מים מתבליט אומנותי.

מפל מים לגינה בדיוק כמו שדמיינתם

דרישה נוספת שהלקוחות מעלים כיום הינה הרצון לקבל משהו יותר אישי שיתאים להם. לכן אנו נעזרים באומנים ישראלים ממתחם האומנים של המעיין ואומנים נוספים, אשר יוצרים מזרקות מסוג מפלי מים שהם תבליטים אומנותיים לפי רצון וחיבור הלקוח.
לדוגמא מזרקת קיר מים עם צדפים ואבן במרכז נעשתה בשיתוף הלקוח שאהב את הים והוא גם הביא את אבן הכורכר שבמפל המים. כמו כן בחר את התבליט שאהב וביקש את השילוב בין פסי הבזלת לבין הצפחה השטוחה, בחר את הצבעים ואת אופן זרימת המים. 

מפל מים לגינה צריך להשתלב בצורה מיטבית עם הגינה שלכם. צבעים מסוימים של אבן השתלבו טוב יותר ויחמיאו לגינה.  מפל מים בבית צריך להשתלב עם עיצוב הפנים שלכם. וגם כאן נוכל לעזור בהתאמה.

יש לנו הרבה ניסיון בבניית מפלי מים לגינה ולתוך הבית

להכנת מזרקות מסוג מפל מים לגינה או לבית נדרש ידע וניסיון רב. היכולת לשלוט במים בדרך כזו שהמים יפלו בפיזור שווה על כל לוח המפל  מבלי ליצור שטחים מתים ללא מים, ולדעת ליצור מים היורדים בכמות שווה  לאורך כל נקודה על המפל הם דברים שמשפיעים על התוצאה הסופית של מראה מפל המים.
רק בעבודת יד אומנותית ניתן ליצור תבליט של מפל המים כך שהמים יזרמו בעוצמה שווה על כל אורך קיר המים כך מגיעים לשליטה שמים לא יתיזו מחוץ לבית/אגנית מזרקת קיר המים.

טכנולוגיה מתקדמת וחומרים איכותיים

מזרקות המים שלנו ובעיקר מפלי המים נעשים בטכנולוגיה שלא מאפשרת למים לחדור את קיר המים ולהרטיב את הקיר מאחור. בעבר גם אנחנו בנינו מזרקות קיר מים מאבן טבעית ישר על הקיר, אך למרות חומרי האיטום לפני האבן ועל האבן אחר כך (שגם מפריעים לשלמות ירידת המים במפל המים), התברר שתוך כמה שנים האיטום לא החזיק ומים חדרו לקיר מאחור. הצורך לתחזק איטום הוא בעיתי ולא ניתן תמיד להעשות כהלכה ב100%. 

לכן אחרי חקירות וחיפוש חומרים וטכנולוגיה מתאימה מצאנו את הדרך לקבל מצד אחד קיר במראה אבן טבעית תוך שימוש בחומרי אבן מעורבבים באבן האדם (שכבות בטון) ומצד שני 100% אטימה לשנים רבות עם דרישה לתחזוקה נמוכה בלבד ( צביעה בלבד כל כמה שנים). כך שמזרקות מסוג קירות מים ומפלי מים לגינה עשויים היום בצורה הטובה ביותר הקיימת בעולם.

מפל מים לגינה ולבית דוגמא